کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

صدور مجوز استفاده از پلتفرم WebOS در تلویزیون ها توسط ال جی

به گزارش سافت گذر، در روزهای اولین ماه ژانویه امسال و در نمایشگاه CES، ال جی از سیستم عامل WebOS 6.0 رونمایی به عمل آورد. در این پلتفرم تغییرات زیادی اعمال شده بود اما گویا خبر مهمتری در راه است به طوری که کمپانی کره ای می خواهد مجوز استفاده از آن را در اختیار سایر تولیدکنندگان تلویزیون های هوشمند قرار دهد.

WebOS ال جی تلویزیون هوشمند تلویزیون هوشمند ال جی سیستم عامل WebOS

تا کنون بیش از 20 تلویزیون ساز از سرتاسر دنیا درخواست خود را برای استفاده از WebOS 6.0 ارائه کرده اند. رخ دادن این اتفاق نویدبخش افزایش تعداد نرم افزارهای اختصاصی برای این سیستم عامل خواهد بود. به علاوه، خبر خوشی هم برای ال جی به همراه خواهد داشت زیرا کاربران سرویس های پخش آنلاین محتوای او به نام LG Channel بیشتر خواهند شد.

البته ال جی جانب احتیاط را رعایت کرده زیرا WebOS 6.0 فعلاً مختص تلویزیون های ساخت خودش خواهد بود بنابراین سایر برنامه نویسان از WebOS TV که مبتنی بر ورژن 5.0 این سیستم عامل است، بهره خواهند برد. اگرچه این خبر زیاد خوبی نیست ولی حداقل می توانیم این مژده را بدهیم که دیگر سازندگان تلویزیون های هوشمند امکان استفاده از کنترل Magic Motion را خواهند داشت.

ال جی برای توسعه این پروژه با دیگر سرویس های پخش آنلاین فیلم مانند نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو، یوتیوب و . . . همکاری کرده تا نرم افزارهای آنها در WebOS وجود داشته باشد.

پارک هیونگ سی، مدیر بخش تولید وسایل سرگرمی خانگی ال جی می گوید:«« با پیوستن سایر تلویزیون سازها به اکوسیستم نرم افزاری WebOS، ما در حال قدم نهادن در یک مسیر جدید هستیم تا به کاربران اجازه دهیم از همان رابط کاربری پیشین و ویژگی های سابق استفاده کنند. ما به شدت به دنبال جذب کاربران بیشتر به دنیای WebOS هستیم»».

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48601 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/09 تعداد مشاهده: 2064
سافت گذر